Hoe je klantenloyaliteit en herhaalaankopen in e-commerce kunt vergroten

Hoe je klantenloyaliteit en herhaalaankopen in e-commerce kunt vergroten

Hoe je klantenloyaliteit en herhaalaankopen in e-commerce kunt vergroten

Ontdek hoe elementen als betalingen, verzending, data en merkbeleving klantloyaliteit kunnen inspireren en online kopers kunnen verrassen voor herhaalaankopen.

Ontdek hoe elementen als betalingen, verzending, data en merkbeleving klantloyaliteit kunnen inspireren en online kopers kunnen verrassen voor herhaalaankopen.

15 mei 2023

Josh Guthrie

Co-Country Manager

Als je een online bedrijf runt, ken je je klanten waarschijnlijk goed. Maar hoe kun je ze nog beter leren kennen?

Het gaat niet alleen om te weten waarom ze kopen – maar ook hoe ze winkelen. 

Om dat te doen, moet je hun gedrag onderzoeken, inclusief deze dingen:

  • Hoe vaak ze winkelen

  • De momenten dat ze jouw website bezoeken

  • De producten die ze leuk vinden

  • Welke berichten en aanbiedingen hen het meest betrekken

  • De betaalmethodes die ze willen gebruiken

Als je dit allemaal begrijpt, ben je beter in staat om je shoppers te boeien en te verrassen. En creëer je terugkerende klanten.

En hoe zorg je ervoor dat je alle informatie hebt die je nodig hebt voor succes? Gebruik gegevens.

Als je een online bedrijf runt, ken je je klanten waarschijnlijk goed. Maar hoe kun je ze nog beter leren kennen?

Het gaat niet alleen om te weten waarom ze kopen – maar ook hoe ze winkelen. 

Om dat te doen, moet je hun gedrag onderzoeken, inclusief deze dingen:

  • Hoe vaak ze winkelen

  • De momenten dat ze jouw website bezoeken

  • De producten die ze leuk vinden

  • Welke berichten en aanbiedingen hen het meest betrekken

  • De betaalmethodes die ze willen gebruiken

Als je dit allemaal begrijpt, ben je beter in staat om je shoppers te boeien en te verrassen. En creëer je terugkerende klanten.

En hoe zorg je ervoor dat je alle informatie hebt die je nodig hebt voor succes? Gebruik gegevens.

Als je een online bedrijf runt, ken je je klanten waarschijnlijk goed. Maar hoe kun je ze nog beter leren kennen?

Het gaat niet alleen om te weten waarom ze kopen – maar ook hoe ze winkelen. 

Om dat te doen, moet je hun gedrag onderzoeken, inclusief deze dingen:

  • Hoe vaak ze winkelen

  • De momenten dat ze jouw website bezoeken

  • De producten die ze leuk vinden

  • Welke berichten en aanbiedingen hen het meest betrekken

  • De betaalmethodes die ze willen gebruiken

Als je dit allemaal begrijpt, ben je beter in staat om je shoppers te boeien en te verrassen. En creëer je terugkerende klanten.

En hoe zorg je ervoor dat je alle informatie hebt die je nodig hebt voor succes? Gebruik gegevens.

Als je een online bedrijf runt, ken je je klanten waarschijnlijk goed. Maar hoe kun je ze nog beter leren kennen?

Het gaat niet alleen om te weten waarom ze kopen – maar ook hoe ze winkelen. 

Om dat te doen, moet je hun gedrag onderzoeken, inclusief deze dingen:

  • Hoe vaak ze winkelen

  • De momenten dat ze jouw website bezoeken

  • De producten die ze leuk vinden

  • Welke berichten en aanbiedingen hen het meest betrekken

  • De betaalmethodes die ze willen gebruiken

Als je dit allemaal begrijpt, ben je beter in staat om je shoppers te boeien en te verrassen. En creëer je terugkerende klanten.

En hoe zorg je ervoor dat je alle informatie hebt die je nodig hebt voor succes? Gebruik gegevens.

Hoe je klantgegevens kunt verzamelen

Gegevens kunnen een geweldige manier zijn om de klantervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen, maar het is niet altijd duidelijk waar je deze kunt vinden.

Hier zijn enkele van de beste manieren (en plaatsen) om klantgegevens te verzamelen:

  • Website-analyse

  • Social media

  • Enquêtes

  • Analysetools

  • Marktonderzoek

  • Betaalgateway-analyse

  • Apps

  • Andere websites

Wil je je klanten beter leren kennen? Beschouw dan alle technologie die je gebruikt als een kans om meer over hen te leren.

Nadat je hebt onderzocht wat ze nodig hebben en hoe ze zich gedragen, breng je hun reis in kaart om de best mogelijke ervaring te creëren en de conversie te verhogen.

Leer meer over het gebruik van gegevens om de verkoop te verhogen.

Gegevens kunnen een geweldige manier zijn om de klantervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen, maar het is niet altijd duidelijk waar je deze kunt vinden.

Hier zijn enkele van de beste manieren (en plaatsen) om klantgegevens te verzamelen:

  • Website-analyse

  • Social media

  • Enquêtes

  • Analysetools

  • Marktonderzoek

  • Betaalgateway-analyse

  • Apps

  • Andere websites

Wil je je klanten beter leren kennen? Beschouw dan alle technologie die je gebruikt als een kans om meer over hen te leren.

Nadat je hebt onderzocht wat ze nodig hebben en hoe ze zich gedragen, breng je hun reis in kaart om de best mogelijke ervaring te creëren en de conversie te verhogen.

Leer meer over het gebruik van gegevens om de verkoop te verhogen.

Gegevens kunnen een geweldige manier zijn om de klantervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen, maar het is niet altijd duidelijk waar je deze kunt vinden.

Hier zijn enkele van de beste manieren (en plaatsen) om klantgegevens te verzamelen:

  • Website-analyse

  • Social media

  • Enquêtes

  • Analysetools

  • Marktonderzoek

  • Betaalgateway-analyse

  • Apps

  • Andere websites

Wil je je klanten beter leren kennen? Beschouw dan alle technologie die je gebruikt als een kans om meer over hen te leren.

Nadat je hebt onderzocht wat ze nodig hebben en hoe ze zich gedragen, breng je hun reis in kaart om de best mogelijke ervaring te creëren en de conversie te verhogen.

Leer meer over het gebruik van gegevens om de verkoop te verhogen.

Gegevens kunnen een geweldige manier zijn om de klantervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen, maar het is niet altijd duidelijk waar je deze kunt vinden.

Hier zijn enkele van de beste manieren (en plaatsen) om klantgegevens te verzamelen:

  • Website-analyse

  • Social media

  • Enquêtes

  • Analysetools

  • Marktonderzoek

  • Betaalgateway-analyse

  • Apps

  • Andere websites

Wil je je klanten beter leren kennen? Beschouw dan alle technologie die je gebruikt als een kans om meer over hen te leren.

Nadat je hebt onderzocht wat ze nodig hebben en hoe ze zich gedragen, breng je hun reis in kaart om de best mogelijke ervaring te creëren en de conversie te verhogen.

Leer meer over het gebruik van gegevens om de verkoop te verhogen.

Blijf op de hoogte

Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.

Blijf op de hoogte

Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.

Verbind elke betaling. Verbeter elk onderdeel van je bedrijf.

Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.

Blijf op de hoogte

Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.

Form fields
Form fields
Form fields

Table of contents

Table of contents

Table of contents

Table of contents

MollieInzichtenHoe je klantenloyaliteit en herhaalaankopen in e-commerce kunt vergroten
MollieInzichtenHoe je klantenloyaliteit en herhaalaankopen in e-commerce kunt vergroten
MollieInzichtenHoe je klantenloyaliteit en herhaalaankopen in e-commerce kunt vergroten