
Tap to Pay op iPhone
Accepteer contactloze betalingen op je iPhone met de Mollie app
Betalingen
Platformbetalingen
Laat je bedrijf groeien
Technische documentatie
Over Mollie

Tap to Pay op iPhone
Accepteer contactloze betalingen op je iPhone met de Mollie app
Betalingen
Platformbetalingen
Laat je bedrijf groeien
Technische documentatie
Over Mollie

Tap to Pay op iPhone
Accepteer contactloze betalingen op je iPhone met de Mollie app
Betalingen
Platformbetalingen
Laat je bedrijf groeien
Technische documentatie
Over Mollie
Conversie verhogen voor SaaS: Zo optimaliseer je je productpagina
Conversie verhogen voor SaaS: Zo optimaliseer je je productpagina
Conversie verhogen voor SaaS: Zo optimaliseer je je productpagina
De sleutel tot een hogere conversie voor SaaS-aanbieders: je productpagina optimaliseren. Zo maak je een effectief SaaS-webdesign.
De sleutel tot een hogere conversie voor SaaS-aanbieders: je productpagina optimaliseren. Zo maak je een effectief SaaS-webdesign.
7 mei 2021


Nick Knuppe
Head of product marketing



Mensen kopen producten en diensten tegenwoordig op een heel andere manier dan vroeger. De klanten van vandaag laten zich veel minder snel beïnvloeden door opvallende advertenties. In plaats daarvan besteden ze liever tijd aan het online onderzoeken voordat ze kiezen met welke leverancier ze zaken willen doen. Hetzelfde geldt voor B2B-klanten, dus SaaS-aanbieders moeten een strategie voor leadgeneratie ontwikkelen die klanten biedt wat ze willen. Gerichte SaaS online marketing is één aspect van deze strategie, maar je hebt ook een website nodig die zo is ontworpen dat mensen jouw SaaS-producten willen kopen.
Mensen kopen producten en diensten tegenwoordig op een heel andere manier dan vroeger. De klanten van vandaag laten zich veel minder snel beïnvloeden door opvallende advertenties. In plaats daarvan besteden ze liever tijd aan het online onderzoeken voordat ze kiezen met welke leverancier ze zaken willen doen. Hetzelfde geldt voor B2B-klanten, dus SaaS-aanbieders moeten een strategie voor leadgeneratie ontwikkelen die klanten biedt wat ze willen. Gerichte SaaS online marketing is één aspect van deze strategie, maar je hebt ook een website nodig die zo is ontworpen dat mensen jouw SaaS-producten willen kopen.
Mensen kopen producten en diensten tegenwoordig op een heel andere manier dan vroeger. De klanten van vandaag laten zich veel minder snel beïnvloeden door opvallende advertenties. In plaats daarvan besteden ze liever tijd aan het online onderzoeken voordat ze kiezen met welke leverancier ze zaken willen doen. Hetzelfde geldt voor B2B-klanten, dus SaaS-aanbieders moeten een strategie voor leadgeneratie ontwikkelen die klanten biedt wat ze willen. Gerichte SaaS online marketing is één aspect van deze strategie, maar je hebt ook een website nodig die zo is ontworpen dat mensen jouw SaaS-producten willen kopen.
Mensen kopen producten en diensten tegenwoordig op een heel andere manier dan vroeger. De klanten van vandaag laten zich veel minder snel beïnvloeden door opvallende advertenties. In plaats daarvan besteden ze liever tijd aan het online onderzoeken voordat ze kiezen met welke leverancier ze zaken willen doen. Hetzelfde geldt voor B2B-klanten, dus SaaS-aanbieders moeten een strategie voor leadgeneratie ontwikkelen die klanten biedt wat ze willen. Gerichte SaaS online marketing is één aspect van deze strategie, maar je hebt ook een website nodig die zo is ontworpen dat mensen jouw SaaS-producten willen kopen.
Hoe beïnvloedt het ontwerp van je SaaS-website je conversieratio?
Website ontwerp is zelfs nog belangrijker in de SaaS-industrie dan in andere industrieën. Dat komt omdat SaaS-aanbieders bijna volledig online nieuwe klanten winnen. De landingspagina van je website moet direct begrijpelijk zijn, zodat je bezoekers snel de essentiële details kunnen vinden die ze zoeken. Dan kunnen ze beslissen of jouw SaaS-oplossing geschikt is voor hen.
Als je een rommelige, moeilijk leesbare template gebruikt voor je SaaS website, zullen veel bezoekers direct weggaan. Dat verhoogt je bounce rate, terwijl het je conversieratio verlaagt. Aan de andere kant helpt een aantrekkelijk webontwerp om meer leads te genereren en verhoogt het je SaaS conversieratio.
Website ontwerp is zelfs nog belangrijker in de SaaS-industrie dan in andere industrieën. Dat komt omdat SaaS-aanbieders bijna volledig online nieuwe klanten winnen. De landingspagina van je website moet direct begrijpelijk zijn, zodat je bezoekers snel de essentiële details kunnen vinden die ze zoeken. Dan kunnen ze beslissen of jouw SaaS-oplossing geschikt is voor hen.
Als je een rommelige, moeilijk leesbare template gebruikt voor je SaaS website, zullen veel bezoekers direct weggaan. Dat verhoogt je bounce rate, terwijl het je conversieratio verlaagt. Aan de andere kant helpt een aantrekkelijk webontwerp om meer leads te genereren en verhoogt het je SaaS conversieratio.
Website ontwerp is zelfs nog belangrijker in de SaaS-industrie dan in andere industrieën. Dat komt omdat SaaS-aanbieders bijna volledig online nieuwe klanten winnen. De landingspagina van je website moet direct begrijpelijk zijn, zodat je bezoekers snel de essentiële details kunnen vinden die ze zoeken. Dan kunnen ze beslissen of jouw SaaS-oplossing geschikt is voor hen.
Als je een rommelige, moeilijk leesbare template gebruikt voor je SaaS website, zullen veel bezoekers direct weggaan. Dat verhoogt je bounce rate, terwijl het je conversieratio verlaagt. Aan de andere kant helpt een aantrekkelijk webontwerp om meer leads te genereren en verhoogt het je SaaS conversieratio.
Website ontwerp is zelfs nog belangrijker in de SaaS-industrie dan in andere industrieën. Dat komt omdat SaaS-aanbieders bijna volledig online nieuwe klanten winnen. De landingspagina van je website moet direct begrijpelijk zijn, zodat je bezoekers snel de essentiële details kunnen vinden die ze zoeken. Dan kunnen ze beslissen of jouw SaaS-oplossing geschikt is voor hen.
Als je een rommelige, moeilijk leesbare template gebruikt voor je SaaS website, zullen veel bezoekers direct weggaan. Dat verhoogt je bounce rate, terwijl het je conversieratio verlaagt. Aan de andere kant helpt een aantrekkelijk webontwerp om meer leads te genereren en verhoogt het je SaaS conversieratio.
Meer updates
8 manieren om data te gebruiken om de conversie te verhogen
Ontdek hoe je klantgegevens kunt verzamelen en deze kunt gebruiken om conversies te verhogen en de verkoop te stimuleren.
5 tips om conversieratio's in e-commerce te optimaliseren
Ontdek snelle tips voor conversieoptimalisatie in e-commerce. Zie hoe je de verkoop kunt verhogen met merchandising, betalingen, checkout en meer.
Zo verhoog je jouw online conversieratio
Verbeter het conversiepercentage per branche. Ontdek op maat gemaakte strategieën om de verkoop te stimuleren en de prestaties te optimaliseren voor verschillende bedrijfssectoren.
8 manieren om data te gebruiken om de conversie te verhogen
Ontdek hoe je klantgegevens kunt verzamelen en deze kunt gebruiken om conversies te verhogen en de verkoop te stimuleren.
5 tips om conversieratio's in e-commerce te optimaliseren
Ontdek snelle tips voor conversieoptimalisatie in e-commerce. Zie hoe je de verkoop kunt verhogen met merchandising, betalingen, checkout en meer.
Conversie verhogen voor SaaS: Zo optimaliseer je je productpagina
De sleutel tot een hogere conversie voor SaaS-aanbieders: je productpagina optimaliseren. Zo maak je een effectief SaaS-webdesign.
Zo verhoog je jouw online conversieratio
Verbeter het conversiepercentage per branche. Ontdek op maat gemaakte strategieën om de verkoop te stimuleren en de prestaties te optimaliseren voor verschillende bedrijfssectoren.
Blijf op de hoogte
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Blijf op de hoogte
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Verbind elke betaling. Verbeter elk onderdeel van je bedrijf.
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Blijf op de hoogte
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Table of contents
Table of contents
Table of contents
Table of contents
Inhoudsopgave
Vereenvoudig betalingen en geldzaken
Verhoog je inkomsten, verlaag je kosten en beheer al je geldzaken via Mollie.
Vereenvoudig betalingen en geldzaken
Of je nu internationaal wilt groeien of je wilt richten op een specifieke markt, alles is mogelijk. Mollie ondersteunt alle bekende betaalmethoden, zodat je je bedrijf kunt laten groeien, ongeacht de locatie.
Vereenvoudig betalingen en geldzaken
Verhoog je inkomsten, verlaag je kosten en beheer al je geldzaken via Mollie.