Mollie lanceert eerste eigen hardware

Mollie lanceert eerste eigen hardware

Mollie lanceert eerste eigen hardware

Mollie Tap: Slimme, snelle en betaalbare terminal voor soepele betalingen aan de balie. Breng je online en offline verkoop samen. Makkelijk, betaalbaar en klaar in 30 seconden.

Mollie Tap: Slimme, snelle en betaalbare terminal voor soepele betalingen aan de balie. Breng je online en offline verkoop samen. Makkelijk, betaalbaar en klaar in 30 seconden.

18 juni 2025

Amsterdam – Financiële dienstverlener Mollie lanceert vandaag haar eerste eigen hardware product: Tap. Deze compacte, draadloze betaalterminal maakt contactloos betalen eenvoudig en is speciaal ontwikkeld voor kleine ondernemers en zelfstandigen. Met Tap breidt Mollie haar dienstverlening voor fysieke locaties, zoals winkels, horecagelegenheden en kapsalons, verder uit. De betaalterminal is vanaf nu beschikbaar in Nederland, en later deze maand in België, Duitsland en Oostenrijk.

Amsterdam – Financiële dienstverlener Mollie lanceert vandaag haar eerste eigen hardware product: Tap. Deze compacte, draadloze betaalterminal maakt contactloos betalen eenvoudig en is speciaal ontwikkeld voor kleine ondernemers en zelfstandigen. Met Tap breidt Mollie haar dienstverlening voor fysieke locaties, zoals winkels, horecagelegenheden en kapsalons, verder uit. De betaalterminal is vanaf nu beschikbaar in Nederland, en later deze maand in België, Duitsland en Oostenrijk.

Amsterdam – Financiële dienstverlener Mollie lanceert vandaag haar eerste eigen hardware product: Tap. Deze compacte, draadloze betaalterminal maakt contactloos betalen eenvoudig en is speciaal ontwikkeld voor kleine ondernemers en zelfstandigen. Met Tap breidt Mollie haar dienstverlening voor fysieke locaties, zoals winkels, horecagelegenheden en kapsalons, verder uit. De betaalterminal is vanaf nu beschikbaar in Nederland, en later deze maand in België, Duitsland en Oostenrijk.

Amsterdam – Financiële dienstverlener Mollie lanceert vandaag haar eerste eigen hardware product: Tap. Deze compacte, draadloze betaalterminal maakt contactloos betalen eenvoudig en is speciaal ontwikkeld voor kleine ondernemers en zelfstandigen. Met Tap breidt Mollie haar dienstverlening voor fysieke locaties, zoals winkels, horecagelegenheden en kapsalons, verder uit. De betaalterminal is vanaf nu beschikbaar in Nederland, en later deze maand in België, Duitsland en Oostenrijk.

Combinatie van techniek en gebruiksgemak

Bij de ontwikkeling van Tap heeft Mollie geluisterd naar de behoeften van ondernemers en gekeken naar het bestaande aanbod in de markt. Waar het activeren van een betaalautomaat doorgaans complex is, de hardware prijzig is en ondernemers meerdere apparaten nodig hebben om hun bedrijf te managen, biedt Tap een verfrissende oplossing.

Tap is in enkele seconden opgezet. Ondernemers scannen de bijgeleverde QR-code en zijn daarna direct klaar om betalingen te ontvangen. Bovendien kunnen ze  eenvoudig andere apps op Tap draaien, waardoor ze op één device kunnen werken. Daarnaast kunnen ondernemers digitale bonnen versturen, fooien ontvangen en moeiteloos dagoverzichten maken. Dankzij de ingebouwde 4G- en wifi-verbinding is het mogelijk om overal betalingen te accepteren: in de winkel, op een markt of bij klanten aan huis.

Bovendien biedt Tap een verbeterde klantervaring. De kaartlezer van Tap zit bovenin het scherm, waardoor het device niet meer gedraaid hoeft te worden om een betaling te accepteren. Het grote scherm optimaliseert daarnaast de interactie met de klant en zorgt voor een soepele betaalervaring.

Koen Köppen, CEO van Mollie, vertelt: “Bij Mollie willen we financiële rompslomp voor iedereen verminderen – vooral voor ondernemers. De meeste betaalterminals zijn verouderd en niet afgestemd op de snelheid en flexibiliteit die moderne bedrijven nodig hebben. Tap is ons antwoord hierop: een eenvoudig te gebruiken en betaalbare mobiele terminal die naadloos aansluit op ons bestaande systeem.Het is een belangrijke stap richting een volledig geïntegreerd platform voor betalingen en financiële diensten voor bedrijven van elke omvang.”

Bij de ontwikkeling van Tap heeft Mollie geluisterd naar de behoeften van ondernemers en gekeken naar het bestaande aanbod in de markt. Waar het activeren van een betaalautomaat doorgaans complex is, de hardware prijzig is en ondernemers meerdere apparaten nodig hebben om hun bedrijf te managen, biedt Tap een verfrissende oplossing.

Tap is in enkele seconden opgezet. Ondernemers scannen de bijgeleverde QR-code en zijn daarna direct klaar om betalingen te ontvangen. Bovendien kunnen ze  eenvoudig andere apps op Tap draaien, waardoor ze op één device kunnen werken. Daarnaast kunnen ondernemers digitale bonnen versturen, fooien ontvangen en moeiteloos dagoverzichten maken. Dankzij de ingebouwde 4G- en wifi-verbinding is het mogelijk om overal betalingen te accepteren: in de winkel, op een markt of bij klanten aan huis.

Bovendien biedt Tap een verbeterde klantervaring. De kaartlezer van Tap zit bovenin het scherm, waardoor het device niet meer gedraaid hoeft te worden om een betaling te accepteren. Het grote scherm optimaliseert daarnaast de interactie met de klant en zorgt voor een soepele betaalervaring.

Koen Köppen, CEO van Mollie, vertelt: “Bij Mollie willen we financiële rompslomp voor iedereen verminderen – vooral voor ondernemers. De meeste betaalterminals zijn verouderd en niet afgestemd op de snelheid en flexibiliteit die moderne bedrijven nodig hebben. Tap is ons antwoord hierop: een eenvoudig te gebruiken en betaalbare mobiele terminal die naadloos aansluit op ons bestaande systeem.Het is een belangrijke stap richting een volledig geïntegreerd platform voor betalingen en financiële diensten voor bedrijven van elke omvang.”

Bij de ontwikkeling van Tap heeft Mollie geluisterd naar de behoeften van ondernemers en gekeken naar het bestaande aanbod in de markt. Waar het activeren van een betaalautomaat doorgaans complex is, de hardware prijzig is en ondernemers meerdere apparaten nodig hebben om hun bedrijf te managen, biedt Tap een verfrissende oplossing.

Tap is in enkele seconden opgezet. Ondernemers scannen de bijgeleverde QR-code en zijn daarna direct klaar om betalingen te ontvangen. Bovendien kunnen ze  eenvoudig andere apps op Tap draaien, waardoor ze op één device kunnen werken. Daarnaast kunnen ondernemers digitale bonnen versturen, fooien ontvangen en moeiteloos dagoverzichten maken. Dankzij de ingebouwde 4G- en wifi-verbinding is het mogelijk om overal betalingen te accepteren: in de winkel, op een markt of bij klanten aan huis.

Bovendien biedt Tap een verbeterde klantervaring. De kaartlezer van Tap zit bovenin het scherm, waardoor het device niet meer gedraaid hoeft te worden om een betaling te accepteren. Het grote scherm optimaliseert daarnaast de interactie met de klant en zorgt voor een soepele betaalervaring.

Koen Köppen, CEO van Mollie, vertelt: “Bij Mollie willen we financiële rompslomp voor iedereen verminderen – vooral voor ondernemers. De meeste betaalterminals zijn verouderd en niet afgestemd op de snelheid en flexibiliteit die moderne bedrijven nodig hebben. Tap is ons antwoord hierop: een eenvoudig te gebruiken en betaalbare mobiele terminal die naadloos aansluit op ons bestaande systeem.Het is een belangrijke stap richting een volledig geïntegreerd platform voor betalingen en financiële diensten voor bedrijven van elke omvang.”

Bij de ontwikkeling van Tap heeft Mollie geluisterd naar de behoeften van ondernemers en gekeken naar het bestaande aanbod in de markt. Waar het activeren van een betaalautomaat doorgaans complex is, de hardware prijzig is en ondernemers meerdere apparaten nodig hebben om hun bedrijf te managen, biedt Tap een verfrissende oplossing.

Tap is in enkele seconden opgezet. Ondernemers scannen de bijgeleverde QR-code en zijn daarna direct klaar om betalingen te ontvangen. Bovendien kunnen ze  eenvoudig andere apps op Tap draaien, waardoor ze op één device kunnen werken. Daarnaast kunnen ondernemers digitale bonnen versturen, fooien ontvangen en moeiteloos dagoverzichten maken. Dankzij de ingebouwde 4G- en wifi-verbinding is het mogelijk om overal betalingen te accepteren: in de winkel, op een markt of bij klanten aan huis.

Bovendien biedt Tap een verbeterde klantervaring. De kaartlezer van Tap zit bovenin het scherm, waardoor het device niet meer gedraaid hoeft te worden om een betaling te accepteren. Het grote scherm optimaliseert daarnaast de interactie met de klant en zorgt voor een soepele betaalervaring.

Koen Köppen, CEO van Mollie, vertelt: “Bij Mollie willen we financiële rompslomp voor iedereen verminderen – vooral voor ondernemers. De meeste betaalterminals zijn verouderd en niet afgestemd op de snelheid en flexibiliteit die moderne bedrijven nodig hebben. Tap is ons antwoord hierop: een eenvoudig te gebruiken en betaalbare mobiele terminal die naadloos aansluit op ons bestaande systeem.Het is een belangrijke stap richting een volledig geïntegreerd platform voor betalingen en financiële diensten voor bedrijven van elke omvang.”

Over Mollie

Mollie biedt één platform voor bedrijven om betalingen te verwerken en hun geld te beheren. Dit platform maakt betalingen, reconciliatie, rapportages, fraudepreventie en financiering eenvoudig voor ieder bedrijf - van start-ups tot grote ondernemingen. Mollie is opgericht in 2004 en heeft als missie om betalingen en geldbeheer eenvoudiger te maken voor ieder bedrijf in Europa. Het team telt 800+ medewerkers die werken vanuit kantoren in onder andere Amsterdam, Gent, Lissabon, Londen, Maastricht, Milaan, München en Parijs. Vandaag de dag gebruiken meer dan 250.000 bedrijven Mollie om inkomsten te genereren, kosten te verlagen en geld te beheren.

Mollie biedt één platform voor bedrijven om betalingen te verwerken en hun geld te beheren. Dit platform maakt betalingen, reconciliatie, rapportages, fraudepreventie en financiering eenvoudig voor ieder bedrijf - van start-ups tot grote ondernemingen. Mollie is opgericht in 2004 en heeft als missie om betalingen en geldbeheer eenvoudiger te maken voor ieder bedrijf in Europa. Het team telt 800+ medewerkers die werken vanuit kantoren in onder andere Amsterdam, Gent, Lissabon, Londen, Maastricht, Milaan, München en Parijs. Vandaag de dag gebruiken meer dan 250.000 bedrijven Mollie om inkomsten te genereren, kosten te verlagen en geld te beheren.

Mollie biedt één platform voor bedrijven om betalingen te verwerken en hun geld te beheren. Dit platform maakt betalingen, reconciliatie, rapportages, fraudepreventie en financiering eenvoudig voor ieder bedrijf - van start-ups tot grote ondernemingen. Mollie is opgericht in 2004 en heeft als missie om betalingen en geldbeheer eenvoudiger te maken voor ieder bedrijf in Europa. Het team telt 800+ medewerkers die werken vanuit kantoren in onder andere Amsterdam, Gent, Lissabon, Londen, Maastricht, Milaan, München en Parijs. Vandaag de dag gebruiken meer dan 250.000 bedrijven Mollie om inkomsten te genereren, kosten te verlagen en geld te beheren.

Mollie biedt één platform voor bedrijven om betalingen te verwerken en hun geld te beheren. Dit platform maakt betalingen, reconciliatie, rapportages, fraudepreventie en financiering eenvoudig voor ieder bedrijf - van start-ups tot grote ondernemingen. Mollie is opgericht in 2004 en heeft als missie om betalingen en geldbeheer eenvoudiger te maken voor ieder bedrijf in Europa. Het team telt 800+ medewerkers die werken vanuit kantoren in onder andere Amsterdam, Gent, Lissabon, Londen, Maastricht, Milaan, München en Parijs. Vandaag de dag gebruiken meer dan 250.000 bedrijven Mollie om inkomsten te genereren, kosten te verlagen en geld te beheren.

Blijf op de hoogte

Laat geen enkele update aan je voorbijgaan. Krijg productupdates, nieuws en succesverhalen rechtstreeks in je inbox.

Blijf op de hoogte

Laat geen enkele update aan je voorbijgaan. Krijg productupdates, nieuws en succesverhalen rechtstreeks in je inbox.

Blijf op de hoogte

Laat geen enkele update aan je voorbijgaan. Krijg productupdates, nieuws en succesverhalen rechtstreeks in je inbox.

Verbind elke betaling. Verbeter elk onderdeel van je bedrijf.

Laat geen enkele update aan je voorbijgaan. Krijg productupdates, nieuws en succesverhalen rechtstreeks in je inbox.

Form fields
Form fields
Form fields
MollieNieuwsMollie lanceert eerste eigen hardware
MollieNieuwsMollie lanceert eerste eigen hardware
MollieNieuwsMollie lanceert eerste eigen hardware