
Tap to Pay op iPhone
Accepteer contactloze betalingen op je iPhone met de Mollie app
Betalingen
Platformbetalingen
Laat je bedrijf groeien
Technische documentatie
Over Mollie

Tap to Pay op iPhone
Accepteer contactloze betalingen op je iPhone met de Mollie app
Betalingen
Platformbetalingen
Laat je bedrijf groeien
Technische documentatie
Over Mollie

Tap to Pay op iPhone
Accepteer contactloze betalingen op je iPhone met de Mollie app
Betalingen
Platformbetalingen
Laat je bedrijf groeien
Technische documentatie
Over Mollie
Hoe Hyvä het leven van Magento-gebruikers makkelijker maakt
Hoe Hyvä het leven van Magento-gebruikers makkelijker maakt
Hoe Hyvä het leven van Magento-gebruikers makkelijker maakt
Heb jij al kennis gemaakt met Hyvä Themes? Het kan het leven van Magento-gebruikers een stuk makkelijker maken. Ontdek hoe.
Heb jij al kennis gemaakt met Hyvä Themes? Het kan het leven van Magento-gebruikers een stuk makkelijker maken. Ontdek hoe.
24 mei 2023



We horen veel verschillende meningen over Magento als we spreken met e-commerce KMO's en de bureaus die hen ondersteunen.
Veel e-commerce leiders zijn enthousiast over de capaciteiten en functionaliteiten van het platform. Maar ze worden tegengehouden door het gewicht van het onderhoud en de updates die vereist zijn om hun winkel efficiënt te laten werken. Ze hebben moeite om bugs te voorkomen, pagina laadtijden te optimaliseren en uitzonderlijke klantbelevingen te leveren.
Een andere factor is de kost: ontwikkelingswerk voor Magento kan duur zijn, vooral voor Magento 2 vanwege de complexiteit van de frontend in vergelijking met Magento 1. E-commerce KMO's hebben vaak niet de grote operationele budgetten die hun grotere concurrenten hebben om uit te geven, wat betekent dat het moeilijk voor hen is om de kosten te beheersen terwijl ze nog steeds hoge prestatieniveaus bereiken.
En het zijn niet alleen KMO's die bovengenoemde problemen ervaren. Deze frustraties zijn ook van toepassing op Magento-ontwikkelaars die willen dat hun klanten investeren in projecten om hun e-commerce winkels te verbeteren - niet alleen te onderhouden.

We horen veel verschillende meningen over Magento als we spreken met e-commerce KMO's en de bureaus die hen ondersteunen.
Veel e-commerce leiders zijn enthousiast over de capaciteiten en functionaliteiten van het platform. Maar ze worden tegengehouden door het gewicht van het onderhoud en de updates die vereist zijn om hun winkel efficiënt te laten werken. Ze hebben moeite om bugs te voorkomen, pagina laadtijden te optimaliseren en uitzonderlijke klantbelevingen te leveren.
Een andere factor is de kost: ontwikkelingswerk voor Magento kan duur zijn, vooral voor Magento 2 vanwege de complexiteit van de frontend in vergelijking met Magento 1. E-commerce KMO's hebben vaak niet de grote operationele budgetten die hun grotere concurrenten hebben om uit te geven, wat betekent dat het moeilijk voor hen is om de kosten te beheersen terwijl ze nog steeds hoge prestatieniveaus bereiken.
En het zijn niet alleen KMO's die bovengenoemde problemen ervaren. Deze frustraties zijn ook van toepassing op Magento-ontwikkelaars die willen dat hun klanten investeren in projecten om hun e-commerce winkels te verbeteren - niet alleen te onderhouden.

We horen veel verschillende meningen over Magento als we spreken met e-commerce KMO's en de bureaus die hen ondersteunen.
Veel e-commerce leiders zijn enthousiast over de capaciteiten en functionaliteiten van het platform. Maar ze worden tegengehouden door het gewicht van het onderhoud en de updates die vereist zijn om hun winkel efficiënt te laten werken. Ze hebben moeite om bugs te voorkomen, pagina laadtijden te optimaliseren en uitzonderlijke klantbelevingen te leveren.
Een andere factor is de kost: ontwikkelingswerk voor Magento kan duur zijn, vooral voor Magento 2 vanwege de complexiteit van de frontend in vergelijking met Magento 1. E-commerce KMO's hebben vaak niet de grote operationele budgetten die hun grotere concurrenten hebben om uit te geven, wat betekent dat het moeilijk voor hen is om de kosten te beheersen terwijl ze nog steeds hoge prestatieniveaus bereiken.
En het zijn niet alleen KMO's die bovengenoemde problemen ervaren. Deze frustraties zijn ook van toepassing op Magento-ontwikkelaars die willen dat hun klanten investeren in projecten om hun e-commerce winkels te verbeteren - niet alleen te onderhouden.

We horen veel verschillende meningen over Magento als we spreken met e-commerce KMO's en de bureaus die hen ondersteunen.
Veel e-commerce leiders zijn enthousiast over de capaciteiten en functionaliteiten van het platform. Maar ze worden tegengehouden door het gewicht van het onderhoud en de updates die vereist zijn om hun winkel efficiënt te laten werken. Ze hebben moeite om bugs te voorkomen, pagina laadtijden te optimaliseren en uitzonderlijke klantbelevingen te leveren.
Een andere factor is de kost: ontwikkelingswerk voor Magento kan duur zijn, vooral voor Magento 2 vanwege de complexiteit van de frontend in vergelijking met Magento 1. E-commerce KMO's hebben vaak niet de grote operationele budgetten die hun grotere concurrenten hebben om uit te geven, wat betekent dat het moeilijk voor hen is om de kosten te beheersen terwijl ze nog steeds hoge prestatieniveaus bereiken.
En het zijn niet alleen KMO's die bovengenoemde problemen ervaren. Deze frustraties zijn ook van toepassing op Magento-ontwikkelaars die willen dat hun klanten investeren in projecten om hun e-commerce winkels te verbeteren - niet alleen te onderhouden.

Introducing Hyvä
Dus, wat is een oplossing die kan helpen bij het oplossen van enkele van de hierboven beschreven problemen? Hyvä Thema van Hyvä. De toolset, extensie-ecosysteem en ondersteunende community van dit frontend-thema drijven een Magento-opbloei aan en helpen bij het behouden van de reputatie van Magento als het beste open-source e-commerce systeem dat beschikbaar is.
In feite wordt het Hyvä Theme snel het frontend-thema voor Magento. Waarom? Omdat het de beste prestaties en gebruikerservaring biedt in de markt met zeer beperkte kosten. Het levert aanzienlijke voordelen op voor online bedrijven: verbeterde gebruikerservaring, hogere conversiepercentages, betere zoekmachine-rankings en verhoogde omzet.
We hebben de Magento frontend volledig opnieuw opgebouwd, waarbij alle verouderde code werd verwijderd en vervangen door moderne technologie. De standaard Magento frontend heeft meer dan 200 afhankelijkheden, Hyvä heeft er slechts 2. Dit maakt Hyvä extreem lichtgewicht, prestatiegericht en veel gemakkelijker en leuker om mee te werken.
Sanne Bolkenstein, commercieel directeur bij Hyvä
Bekijk de resultaten van de implementatie van Hyvä Themes door digital agency ZERO-1 voor worldofpower.co.uk om dit in de praktijk te zien. Door het project snel en goedkoop te leveren, terwijl ze ook de echte voordelen van Hyvä valideerden, hebben zij geen wijzigingen aangebracht in het ontwerp, UX of andere functionele delen van de website, maar konden ze toch het volgende bereiken:
Vrijwel onmiddellijke toename van 'Good URLs' gemeld in Google Search Console, tot 99,1%
24,94% toename van het conversiepercentage
36,40% toename van de omzet

"Voor het eerst in bijna 10 jaar het ontwikkelen van Magento-sites, overwegen we performance-garanties als onderdeel van onze Hyvä Themes-projecten om handelaren het vertrouwen te geven in het maken van de juiste technologiekeuzes waar andere technologieën niet aan de verwachtingen voldoen."
Arron Moss, Managing Director bij ZERO-1
Ontwikkelaars werken graag met Hyvä, en MKB-ondernemingen zijn dol op de siteprestatieverbeteringen die het kan bieden zonder een budget ter grootte van een onderneming te hoeven uitgeven:
"We hebben veel tijd en geld geïnvesteerd om onze Magento-website te laten voldoen aan de kernweb-vitale functies. Toen ontmoetten we Foundation Commerce, en 3 maanden later hadden we een gloednieuwe, supersnelle Hyvä Themes website die voldoet aan de kernweb-vitale functies. Hyvä Themes heeft Magento weer plezierig gemaakt en de prestatievoordelen hebben wonderen gedaan voor ons conversiepercentage!"
Luke Mahoney, eigenaar bij Joan Allen Electronics
Dus, wat is een oplossing die kan helpen bij het oplossen van enkele van de hierboven beschreven problemen? Hyvä Thema van Hyvä. De toolset, extensie-ecosysteem en ondersteunende community van dit frontend-thema drijven een Magento-opbloei aan en helpen bij het behouden van de reputatie van Magento als het beste open-source e-commerce systeem dat beschikbaar is.
In feite wordt het Hyvä Theme snel het frontend-thema voor Magento. Waarom? Omdat het de beste prestaties en gebruikerservaring biedt in de markt met zeer beperkte kosten. Het levert aanzienlijke voordelen op voor online bedrijven: verbeterde gebruikerservaring, hogere conversiepercentages, betere zoekmachine-rankings en verhoogde omzet.
We hebben de Magento frontend volledig opnieuw opgebouwd, waarbij alle verouderde code werd verwijderd en vervangen door moderne technologie. De standaard Magento frontend heeft meer dan 200 afhankelijkheden, Hyvä heeft er slechts 2. Dit maakt Hyvä extreem lichtgewicht, prestatiegericht en veel gemakkelijker en leuker om mee te werken.
Sanne Bolkenstein, commercieel directeur bij Hyvä
Bekijk de resultaten van de implementatie van Hyvä Themes door digital agency ZERO-1 voor worldofpower.co.uk om dit in de praktijk te zien. Door het project snel en goedkoop te leveren, terwijl ze ook de echte voordelen van Hyvä valideerden, hebben zij geen wijzigingen aangebracht in het ontwerp, UX of andere functionele delen van de website, maar konden ze toch het volgende bereiken:
Vrijwel onmiddellijke toename van 'Good URLs' gemeld in Google Search Console, tot 99,1%
24,94% toename van het conversiepercentage
36,40% toename van de omzet

"Voor het eerst in bijna 10 jaar het ontwikkelen van Magento-sites, overwegen we performance-garanties als onderdeel van onze Hyvä Themes-projecten om handelaren het vertrouwen te geven in het maken van de juiste technologiekeuzes waar andere technologieën niet aan de verwachtingen voldoen."
Arron Moss, Managing Director bij ZERO-1
Ontwikkelaars werken graag met Hyvä, en MKB-ondernemingen zijn dol op de siteprestatieverbeteringen die het kan bieden zonder een budget ter grootte van een onderneming te hoeven uitgeven:
"We hebben veel tijd en geld geïnvesteerd om onze Magento-website te laten voldoen aan de kernweb-vitale functies. Toen ontmoetten we Foundation Commerce, en 3 maanden later hadden we een gloednieuwe, supersnelle Hyvä Themes website die voldoet aan de kernweb-vitale functies. Hyvä Themes heeft Magento weer plezierig gemaakt en de prestatievoordelen hebben wonderen gedaan voor ons conversiepercentage!"
Luke Mahoney, eigenaar bij Joan Allen Electronics
Dus, wat is een oplossing die kan helpen bij het oplossen van enkele van de hierboven beschreven problemen? Hyvä Thema van Hyvä. De toolset, extensie-ecosysteem en ondersteunende community van dit frontend-thema drijven een Magento-opbloei aan en helpen bij het behouden van de reputatie van Magento als het beste open-source e-commerce systeem dat beschikbaar is.
In feite wordt het Hyvä Theme snel het frontend-thema voor Magento. Waarom? Omdat het de beste prestaties en gebruikerservaring biedt in de markt met zeer beperkte kosten. Het levert aanzienlijke voordelen op voor online bedrijven: verbeterde gebruikerservaring, hogere conversiepercentages, betere zoekmachine-rankings en verhoogde omzet.
We hebben de Magento frontend volledig opnieuw opgebouwd, waarbij alle verouderde code werd verwijderd en vervangen door moderne technologie. De standaard Magento frontend heeft meer dan 200 afhankelijkheden, Hyvä heeft er slechts 2. Dit maakt Hyvä extreem lichtgewicht, prestatiegericht en veel gemakkelijker en leuker om mee te werken.
Sanne Bolkenstein, commercieel directeur bij Hyvä
Bekijk de resultaten van de implementatie van Hyvä Themes door digital agency ZERO-1 voor worldofpower.co.uk om dit in de praktijk te zien. Door het project snel en goedkoop te leveren, terwijl ze ook de echte voordelen van Hyvä valideerden, hebben zij geen wijzigingen aangebracht in het ontwerp, UX of andere functionele delen van de website, maar konden ze toch het volgende bereiken:
Vrijwel onmiddellijke toename van 'Good URLs' gemeld in Google Search Console, tot 99,1%
24,94% toename van het conversiepercentage
36,40% toename van de omzet

"Voor het eerst in bijna 10 jaar het ontwikkelen van Magento-sites, overwegen we performance-garanties als onderdeel van onze Hyvä Themes-projecten om handelaren het vertrouwen te geven in het maken van de juiste technologiekeuzes waar andere technologieën niet aan de verwachtingen voldoen."
Arron Moss, Managing Director bij ZERO-1
Ontwikkelaars werken graag met Hyvä, en MKB-ondernemingen zijn dol op de siteprestatieverbeteringen die het kan bieden zonder een budget ter grootte van een onderneming te hoeven uitgeven:
"We hebben veel tijd en geld geïnvesteerd om onze Magento-website te laten voldoen aan de kernweb-vitale functies. Toen ontmoetten we Foundation Commerce, en 3 maanden later hadden we een gloednieuwe, supersnelle Hyvä Themes website die voldoet aan de kernweb-vitale functies. Hyvä Themes heeft Magento weer plezierig gemaakt en de prestatievoordelen hebben wonderen gedaan voor ons conversiepercentage!"
Luke Mahoney, eigenaar bij Joan Allen Electronics
Dus, wat is een oplossing die kan helpen bij het oplossen van enkele van de hierboven beschreven problemen? Hyvä Thema van Hyvä. De toolset, extensie-ecosysteem en ondersteunende community van dit frontend-thema drijven een Magento-opbloei aan en helpen bij het behouden van de reputatie van Magento als het beste open-source e-commerce systeem dat beschikbaar is.
In feite wordt het Hyvä Theme snel het frontend-thema voor Magento. Waarom? Omdat het de beste prestaties en gebruikerservaring biedt in de markt met zeer beperkte kosten. Het levert aanzienlijke voordelen op voor online bedrijven: verbeterde gebruikerservaring, hogere conversiepercentages, betere zoekmachine-rankings en verhoogde omzet.
We hebben de Magento frontend volledig opnieuw opgebouwd, waarbij alle verouderde code werd verwijderd en vervangen door moderne technologie. De standaard Magento frontend heeft meer dan 200 afhankelijkheden, Hyvä heeft er slechts 2. Dit maakt Hyvä extreem lichtgewicht, prestatiegericht en veel gemakkelijker en leuker om mee te werken.
Sanne Bolkenstein, commercieel directeur bij Hyvä
Bekijk de resultaten van de implementatie van Hyvä Themes door digital agency ZERO-1 voor worldofpower.co.uk om dit in de praktijk te zien. Door het project snel en goedkoop te leveren, terwijl ze ook de echte voordelen van Hyvä valideerden, hebben zij geen wijzigingen aangebracht in het ontwerp, UX of andere functionele delen van de website, maar konden ze toch het volgende bereiken:
Vrijwel onmiddellijke toename van 'Good URLs' gemeld in Google Search Console, tot 99,1%
24,94% toename van het conversiepercentage
36,40% toename van de omzet

"Voor het eerst in bijna 10 jaar het ontwikkelen van Magento-sites, overwegen we performance-garanties als onderdeel van onze Hyvä Themes-projecten om handelaren het vertrouwen te geven in het maken van de juiste technologiekeuzes waar andere technologieën niet aan de verwachtingen voldoen."
Arron Moss, Managing Director bij ZERO-1
Ontwikkelaars werken graag met Hyvä, en MKB-ondernemingen zijn dol op de siteprestatieverbeteringen die het kan bieden zonder een budget ter grootte van een onderneming te hoeven uitgeven:
"We hebben veel tijd en geld geïnvesteerd om onze Magento-website te laten voldoen aan de kernweb-vitale functies. Toen ontmoetten we Foundation Commerce, en 3 maanden later hadden we een gloednieuwe, supersnelle Hyvä Themes website die voldoet aan de kernweb-vitale functies. Hyvä Themes heeft Magento weer plezierig gemaakt en de prestatievoordelen hebben wonderen gedaan voor ons conversiepercentage!"
Luke Mahoney, eigenaar bij Joan Allen Electronics
Meer updates
De 14 beste WooCommerce-plug-ins in één oogopslag
Integreer extra functies en mogelijkheden in je online winkel met WooCommerce-plugins. We zijn verheugd om hier de top 14 uitbreidingen voor je te presenteren.
Shopware Plugins: De top 18 uitbreidingen voor jouw online winkel
Ontdek de beste Shopware plugins voor SEO, betalingen en meer. Verbeter je winkel met Mollie Payments, SEO Professional en robuuste backup oplossingen.
Product in de spotlight: Mollie voor B2B
Van specifieke betaalmethoden en integraties tot financiering en efficiënte facturatie: ontdek hoe Mollie voor B2B je bedrijf financieel gezond houdt.
Product in de spotlight: Acceptance & Risk
In onze reeks “Product in de spotlight” zetten we een product, feature of plug-in in de spotlight. In deze editie zoomen we in op Acceptance & Risk: een tool die bedrijven helpt de acceptatie van kaarttransacties te maximaliseren en tegelijkertijd het risico op fraude te minimaliseren.
De 14 beste WooCommerce-plug-ins in één oogopslag
Integreer extra functies en mogelijkheden in je online winkel met WooCommerce-plugins. We zijn verheugd om hier de top 14 uitbreidingen voor je te presenteren.
Shopware Plugins: De top 18 uitbreidingen voor jouw online winkel
Ontdek de beste Shopware plugins voor SEO, betalingen en meer. Verbeter je winkel met Mollie Payments, SEO Professional en robuuste backup oplossingen.
Product in de spotlight: Mollie voor B2B
Van specifieke betaalmethoden en integraties tot financiering en efficiënte facturatie: ontdek hoe Mollie voor B2B je bedrijf financieel gezond houdt.
Product in de spotlight: Acceptance & Risk
In onze reeks “Product in de spotlight” zetten we een product, feature of plug-in in de spotlight. In deze editie zoomen we in op Acceptance & Risk: een tool die bedrijven helpt de acceptatie van kaarttransacties te maximaliseren en tegelijkertijd het risico op fraude te minimaliseren.
Blijf op de hoogte
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Blijf op de hoogte
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Verbind elke betaling. Verbeter elk onderdeel van je bedrijf.
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Blijf op de hoogte
Mis geen enkele update. Ontvang productupdates, nieuws en succesverhalen van andere Mollie-klanten rechtstreeks in je mailbox.
Table of contents
Table of contents
Table of contents
Table of contents
Vereenvoudig betalingen en geldzaken
Verhoog je inkomsten, verlaag je kosten en beheer al je geldzaken via Mollie.
Vereenvoudig betalingen en geldzaken
Of je nu internationaal wilt groeien of je wilt richten op een specifieke markt, alles is mogelijk. Mollie ondersteunt alle bekende betaalmethoden, zodat je je bedrijf kunt laten groeien, ongeacht de locatie.
Vereenvoudig betalingen en geldzaken
Verhoog je inkomsten, verlaag je kosten en beheer al je geldzaken via Mollie.